4a888af28ccd2b7a97f7847c688ea51ad242e913.jpg

WSP Parkstad zoekt Coördinator Huisvesting en Techniek

Voor de afdeling Huisvesting en Techniek zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die invulling gaat geven aan de functie van:

COÖRDINATOR HUISVESTING EN TECHNIEK

(1,0 fte)


WAT GA JE DOEN
Als medewerker huisvesting en techniek ben je operationeel het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers van de beheerde gebouwen. Bij storingen of klachten registreer je de melding, voert de juiste acties uit en houdt betrokken personen op de hoogte van de voortgang. Je wordt betrokken bij of krijgt de regie bij verbouw- of verhuisprojecten. Je wordt aangestuurd door de Facilitair Manager van WSP Parkstad.

  • Draagt zorg voor het opstellen, het up to date houden en de uitvoering van het beheerplan van de panden en toetst periodiek de status van het gebouw in relatie tot dit plan;
  • Bent voor wat betreft operationele zaken op het gebied van huisvesting de contactfunctionaris richting de verhuurder van panden;
  • Adviseert met betrekking tot het technisch beheer en de gebruiksaspecten op het gebied van huisvesting en techniek;
  • Beheert en bewaakt de onderhoudscontracten, tekeningen en overige documentatie met betrekking tot de huisvesting;
  • Registreert storingen , verhuis- en serviceaanvragen en geeft opvolging hieraan;
  • Informeert betrokken personen over de status en voortgang van deze serviceaanvragen/storingen;
  • Coördineert huisvestingsprojecten zoals verhuizingen of verbouwingen;
  • Stuurt vaktechnisch de medewerkers van de Technische Dienst aan;
  • Volgt het energiegebruik van de panden en doet hierin verbetervoorstellen;
  • Bewaakt de voortgang van lopende zaken (werkopdrachten, offerte aanvragen, etc);
  • Onderhoudt de operationele contacten met inkoop, verhuurders, onderhoudsfirma’s en energieleveranciers;
  • Geeft opdracht tot, begeleid en bewaakt de werkzaamheden met betrekking tot huisvesting en techniek, uitgevoerd door derden.

 

WIE ZOEKEN WIJ
We zoeken iemand die 36 uur beschikbaar is. Een flexibele en klantgerichte instelling, collegiale houding, doorzettingsvermogen en de juiste werkmentaliteit vinden wij vanzelfsprekend. Ben jij servicegericht en heb je een stevige persoonlijkheid waarmee je dingen voor elkaar krijgt? Dan willen we je heel graag spreken.

WAT VRAGEN WIJ

  • Afgeronde relevante HBO opleiding (bijv. Facilitair Management);
  • HBO werk- en denkniveau met enkele jaren ervaring;
  • Affiniteit met techniek;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Relevante werkervaring (minimaal 1 tot 3 jaar);
  • Relevante ervaring met contractmanagement – contractbeheer met betrekking tot facilitaire contracten.

 

WAT HEBBEN WIJ TE BIEDEN
Een uitdagende functie en een dynamisch werkveld binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is. Het betreft in eerste instantie een functie van een jaar waarbij bij gebleken geschiktheid de arbeidsovereenkomst voortgezet zal worden. Bij goed functioneren bestaat de mogelijkheid om op termijn door te groeien. Je salariëring is afhankelijk van opleiding en ervaring en is maximaal CAR-UWO schaal 9.

INTERESSE
De vacature wordt gelijktijdig in- en extern opengesteld, waarbij interne medewerkers bij gelijke geschiktheid voorrang genieten. Nadere informatie over de functie kun je inwinnen bij dhr. Jan Hennen, Facilitair Manager en ICT, via 06 - 52367943 of mw. Marlène Beunis, P&O-adviseur, via 06 - 29585303.

Je kunt je interesse schriftelijk kenbaar maken bij mw. Marlène Beunis, Kloosterweg 1, 6412 CN Heerlen of per e-mail marlene.beunis@wspparkstad.nl tot uiterlijk 20 juli 2018.  Indien je voor 10 augustus 2018 geen uitnodiging hebt ontvangen voor een eerste gesprek, kun je ervan uitgaan dat je niet behoort tot de geselecteerde kandidaten.